Kau takkan faham aku :/

Assalamualaikum ^^v dah lame tak update blog nih . Haa okay , here we go . Cerita dia tentang sorang mamat ney . Dia memang takkan pernah faham aku :/ hmmm . Aku tak luah perasaan aku dekat dia , sebab aku taknak dia kecewa or anything else . Dia selalu cakap "hope bahagia dengan si dia" dia tak tahu pon aku dengan si dia tuh macam mane . Sebab aku memang tak pernah nak cerita langsung . Weh ! Si dia memang tak sweet macam kau , tapi aku kene jaga si dia dengan baik sampai la si dia berubah :') aku taknak org pandang serong pada si dia .

Walaupon kau dah takde di sisi aku sekarang ney , aku bahagia sebab kau dah berbaik balik dengan awek kau :') takpe aku tak kisah . Tapi tolong jangan cakap word tuh lagi :'/ kau tak tahu pape jangan pakai terjah jeh . Kau tahu , aku lagi sakit hati sebab kau cakap mcm tu . Kau memang SELFISH ! Kau ingat kau sorang jeh yg sedih , kecewa ape semua . Habis aku ? Kau ingat aku ape ? Patung ? Tunggul ? Sampah ? Aku manusia weh . Kau paham tak ? MANUSIA ! K kau memang tak paham aku . Kalau kau bace blog nih , aku nak cakap dekat . Just continue your life with her . Okayh ? And please forget about me . Sampai sini je , hope you understand . Masehhhh :')